AyselNC Merhaba benim oglum 2 ay 8 gunluk gobeyi disari cikmis. Ne gibi onerileriniz var duzeltmek icin
Mira2363 AyselNC 6 aya kadar geçio merak etmeyin benm kızımın kocamandı çok şükür kendiliğinden geçti gazı bittikçe geçio kimileri 1 yaşa kadar sürüyor kimisinin 3 aylıkken geçio gaz azaldıkça oda inecektir
Birtekbirciftannesi AyselNC merhaba benim ikizlerin birininde öyleydi doktora götürdüm bir sıkıntı yok geçer dedi geçti
Mira2363 AyselNC hayır karışma sakın ne bağla ne para felan koy mikrop kaparsa daha kötü olur emin ol ve inan geçecek