Kafam tavsiyem aptamil yerine bebelac markete gittiginizde ikisinin de iceriklerine bakin birebir aynı maddeler var hatta oranlari olculeri bile aynı bir tanesi bile farkli değil. Zaten ikisinide ayni firma uretiyormus sadece arada fiyat farki var bende bir doktor sayesinde fark ettim. Ama Gold kısmını hiç anlamam bilmem :)