thecamellia Kucağa alışmaz kucak zaten onun yeridir 🥰 9 ay beklemişim kucağıma alıp sevip koklamayacağım da ne zaman yatacak ilk doğduğunda çok gazlıydı yatağında inlerdi uyumazdı hâliyle uyuyamazdık kucağıma alır göğsüme yatardı öyle uyurdu gün boyu yerimden kalkmadan göğsümde yattığı günler oldu şimdi 7 aylık ama o kadar yatmıyor büyüdükçe de azalacak istediği kadar alıştırma desinler onların deyimiyle yani ben hiç hep yatakta yatan çocuk görmedim gelenek hale gelmiş laf olsun diye konuşuyorlar