selosunannesi Benim de oğlum 3 ay 7 günlük, birkaç gündür doğru düzgün emmiyor, öncesinde çok iştahlıydı, ben de bu sebepten izin aldım işe başlamadım. Doktor çok sık emzirmeye çalıştığın için olabilir dedi, 4 saate kadar bir şey yememesi normalmiş. Siz sadece mama mı veriyorsunuz ?