Kızım 2 yaşında 3 hafta önce geniz akıntısı vardı ateşi yoktu birgun sonra uyku hali oldu sürekli ve akşama doğru hafif titreyip babasının kucağında rahatsızlandı yüzüne su capinca açtı gözlerini tam bayılma yaşamadık acilden 1 gece kaldık bize atesten kaynaklı bı durum yaşadığımız söylendi kalp ciğer kan hepsi temiz çıktı. Fakat o günden sonra aşırı herşeyden korkmaya ve sadece gece uykusunda saniyelik vücut titremeleri ve kasılmaları başladı. Nöbet tarzı değil ama noroloji doktorumuz hipnik jerk denilen bı rahatsizliktan bahsetti ve sara epilepsi tarzı düşünmüyorum yinede eeg ve emar istedi. Kan ve idrar tekrar verdik bu gecede eeg çekilecek ama bu durumu ya da benzer yaşayanlar var mı bı yanım çok korkuyor bi yanım basit birşey diyor bu arada gelişimi konuşması boyu kilosu çok güzel dedi doktor tam pıtır pıtır bi kız enerjiktir🙏🏻🙏🏻🙏🏻