gossipannee Doğum yapali 67 gün oldu dün ilk reglimi oldum fakat çok fazla oluyir saatte bir doluyor nerdeyse normal mi ya
betulbayar32 gossipannee 3 aylık bebeğim var ilk doğumdan sonra adet gördüm sonra görmedim ilk adetim benimde yoğun geliyordu
Durma gossipannee Sezaryen doğum yaptım ,2 ay 23 gün oldu dün adet oldum ama eskisi gibi miktarı yok az az
hulya1406 gossipannee sezeryan doğum yaptım 15 ay oldu emziriyorum henüz olmadım.Doktorların söylediği 2 yıla kadar olmamak normalmiş.Görümcemin kızı 4 ay olacak bebiş hala adet görüyor.
Prensesannessuuii Ay ben de burda durayim😊 kizim neredeyse 4 aylık oldu ama hala regl olmadım bu sizce daha ne kadar sürer
gossipannee Prensesannessuuii ayy bilmiyorum kişiden kişiye değişiyor ama sadece benim böyle herkesin mi cok oluyor merak ediyorum sürekli tuvalletteyim çok sinir bozucu😂
gossipannee Prensesannessuuii emziren annelerde daha geç olurmuş diye duydum bendr emziriyorum halbuki
Sevgiyakup Prensesannessuuii Merhaba benim 2.bebekde 11 ay sonra oldu bir seneye kadar normalmiş :) ilk oğlum da da 4 ay sonra olmuştum
Esma-0532 Prensesannessuuii belli olmuyor benimde 3. Ayda oldu sonra 2 ay sonra oldu emzirmeden dolayi gecikme olabilecegini soyluyor doktorlar