Mervezozen-44 Sabah 7 de güne ıkınarak başlıyoruz kakasını yapsada yapmasada farketmiyo aralıksız iki saat ıkınıyoruz bu durumu yaşayan var mı ?
Ayse252125 Mervezozen-44 aynen bizde öyleyiz zorluyor azda olsa yapıyor ama belki kabız felan olmıstır kaç aylık
Sultanz Mervezozen-44 ne kadarlık ilk 2 buçuk ay falan benim bebeğim de öyleydi. Gazdan yada kakadan oluyor. Öyle yaptığında tuvalet pozisyonunda tütün belini destekleyerek çok rahwt5gaz çıkarıyor. Rahatlayıp uyur
Tgbkrm-21 Mervezozen-44 ahh bennn 🤦♀️ kakasını ne kadar yaparsa yapsın rahatlayamiyor biz yaptı die sevinirken bi süre sonra hopp yine ikinmaya başlıyor 4 ay 5 günlüğüz