Tugcedgn bizim değer 14 çıkınca iki gün takip edelim, olmadı bir gün yatar dediler.Medicana da doktorumuz.Ancak bana sen yanında kalmayacaksın,üç saatte bir sütünü getirceksin dediklerinde sinir krizi geçirdim resmen benegimi bırakmam diye.Eve geldiğimde sürekli emzire emzire ayarı kacırmısım.Sarılıgı atlattık çok şükür 2700 dogmustu şimdi 4200 oldu😀😀😀