safiyecanoglu2311 geçmeyen bir ishal ile doktora gittik ve 3 aylık bebeğimde kakasında mikrop (bağırsak kurdu) olduğunu söyledi neden kaynaklı olabilir ve ne yapmalıyım bilgisi olan var mı ?
__asyanil safiyecanoglu2311 canım poposunu yıka o zaman heralde pis kalıyor o yüzden de olabiliyor ben ıslak mendil kullanmıyrm ılık suda yıkıyorum
safiyecanoglu2311 Go_ya_sa çok Teşekkür ederim sağolun bende bu konuda Malesef bilgisiz kaldım ne yapmam gerek Bilmiyorum 😔
Rmysaemir Belirtisi neydi Acaba çok geçmiş olsun?bizde son bir aydık kakamızı hep mukuslu yapar olduk cıvık bi şekilde ama her gün yapmadığımız için kabız olarak nitelendiriyordum ben ishal demeniz için muhtemelen gün aşırı yapıyordu?
safiyecanoglu2311 Rmysaemir dediğiniz gibi mukusluydu kakası idrarı kokuyo gibi geliyodu bana doktora söyledim meğerse o kokan mikropmuş yoğun kokuda oluyodu ve bulaşıcı olduğunu bizim de hijyene dikkat etmemiz gerektiğini söyledi ama nasıl geçireceğim hakkında bilgim yok
safiyecanoglu2311 safiyecanoglu2311 6 7 defa yapıyo kaka mesela en az 4 tanesi sıvı oluyodu o yüzden götürdüm ishal bebeklerde riskli bi durum bence sizde bi gösterin o halde alerji de olabilir
safiyecanoglu2311 Brokolilim Brokolilim ilaç vermedi doktor bebek için çocuk gastirontoloji bölümüne Randavu al dedi randavu da bulamıyorum
__asyanil safiyecanoglu2311 sonuçta onlarda insan bizlerde temiz yıkamadığımızda kaşıntı oluyor ay kıyamam ya kaşınıyordurda vallah zor ılık suyla yıka ben öyle yapıyrm