Ballilokumumm aglamasını istemiyorum uyku egitimi zorlanıcak haliyle memeden de kesmem lazım çok aglıcak dayanamam biyerde okudum uyku egitimi travmaya sebep oluyormuş okudugum yazıdan çok etkilendim ve diyorum ki abiside böyleydi ama şimdi uyuyo zor kaldırıyorum yatakyan😅bu da bi süreç tatını çıkar bebegim beni yanıda istiyo demekki bana ihtiyaci var kendimi böyle avutuyorum işte ve baxen sinirlensem de kendime zaman ayıramasam da geçicek diyorum yanlışmı düşünüyorum ama böyle işte şimdi büyük oglum la yatamıyorum 14 yaşında benden bagımsız tuvaletin kapısında aglayarak beni beklerdi şimdi arkadaş ları ile gezmeye gidiyo😊