Kızım normalde geceleri acıkdığında uyanıp geri hemen uykuya dalar ama nerdeyse bir haftadır falan gece ilk kalktığında dalıyor ama mutlaka ya 2. Ya 3. Kalkışında uyanıyor. Tekrar sallıyorum onu sallarken ben uyuyakalıyorum. Sallamaktan artık yürüyemiyorum bile. Birde sık uyanmaya başladı. Gerçekten niye böyle yapıyor