Sibelgokhan Bu durumu yaşayan var mı şuanda tahlil sonuçlarına bakıyorum ve değerler düşük çıkmış bugün tahlilleri göstermeye gideceğiz ama içim içimi yiyor. Bebeği olan varsa değerler kaç olmalı bilgi verir misiniz 😑
Ogulcan Sibelgokhan canım tam bilmiyorum yanlış yönlendirmeyeyim ama yüksek olsaydı çölyak hastası olmazmıydı sizin değeriniz düşük çıkmış onun sebebi araştırılır
Sibelgokhan Ayseee27 22 aylık bağışıklık sistemine bakilmisti ,tahlil adını internetten baktığımda direk çölyak olarak çıktı ve değerleri e nabizda epey düşük görünüyor
Ayseee27 Sibelgokhan tahlil adı ne yazabilirr misinz bizde baktırmıştk yok deddi doktorda yarın bakıyım bende sonucuna