Annakarenina_19 Merhabalar kızlar oğlum 2 aylık ,5 gündür kakasını hiç yapmadi yapamıyor. bu normalmiş sanırım ama üzülüyorum. Yaşayan var mı ne iyi gelir (Anne sütü ile besleniyor)
Sltnefe Annakarenina_19 10 güne kadar normal olduğunu söylemişti doktorumuz bize benim oğlum 7 gün yapmadı ve biz mama kullanıyorduk. Bir çay kaşığı hakiki zeytinyağ içirdik. Sonra zeytin yağı ile karnına masaj yapmıştık. Ve popusunuda yağlayıp popoyu uyarmıştık. Ve günlük masaj kesinlikle yapılmalı. Çözümü öyle bılduk biz.
Annakarenina_19 Sltnefe mama doğdugu ilk günler vermiştim. ama bayagıdır vermiyorum şaşırdım korktum bakalım doktor ne dicek kontrolde
Annakarenina_19 Sltnefe teşekkürler. Masaj genelde yapıyorum gaz için ama şimdi daha çok dikkat ederim yaparım
Sltnefe Annakarenina_19 2 aylıkken bir kere yaşadık ve zeytinyağıyla kurtulduk. Çok şükür bir daha o sorunu yaşamadık. Umarım afacan biran önce yapar hem kendi hem siz rahatlarsınız.
MeryemGezici Merhaba , benim bebeğimde 4.5 aylık ben ayvadana diye bir ot var bebeğime onu içirdim hem gazda hem de kakada neredeyse sorun yaşamadım dilerseniz sizde deneyimleyebilirsiniz