Kızlar bir sorum olucak oğlum 1 yaşında doktorumuz gece yatmadan önce maamsina katılan bir ilaç verdi bronşit tedavisinde falan kullanılıyormuş aslında o ilaç ama oğlumin bagisiigi çok düşük ve daha önce bronsolit falan oldu grip oldumu hemen ciğerlere iniyor doktor da bunu onlemek adına bu ilacı 3 ay kullanicaksimiz gece yatmadan mamasına dedi böyle bir ilaç kullanan var mı aslında doktorun verdiği NOTE diye bir ilacti ama aynısını bulamadık ONCEAİT aldık kullananlar yorum yapar mı acaba işe yaradı mı veya ne türlü ise yaradigini