Senay12 Cok zor oksururur sesi bi tuhaf doktora gittik kızarıklık var dedi ilaç yazdı ama ara ara öksürük oluyor sesi bi tuhaf öksürüğün Ihlıyor sürekli uykusunda Napmam lazım yardım edin 8 aylık daha ilaç verdi doktor bitkisel yolar nasıl ne olur da geçer
Tazeanneg Senay12 pekmez falan iciriyor musunuz birde udi hindi yağı var onu her gün çay kaşığı icirin ılık su içebildiği kadar içsin limon suyu bademcik şişmesine iyi gelir derler limonu sıkıp suyla karıştırıp aç karna icirin eğer içerse benim oğlum 7 aylık biraz verdim ilac kullanmak istemediğim için elhamdülillah bi sıkıntı olmadı sırtına çörek otu yağı sürmüştüm ben bide havlu koyup üstüne