Ryhangkce 1,5 yaşında bir kızım var dışarı çıktığımız zaman başka biri yanına yaklaştığı Zaman delirecekmiş gibi ağlıyor kendi yaşıtlarının yanına falan gidiyor ama büyük biri olduğu Zaman kucağıma tırmanıyor neden acaba ya böyle durumla karşılaşan var mı
Aysnrblghn Ryhangkce 1 yaşında benimkide aynı.Disari çıktığımız da cocuk başka bir bebek oluyor sebebini bilmiyorum sanırım yeterince sosyallesmediklerinden😃
Ryhangkce Aysnrblghn yalnız değilim bende o zaman günlerdir kafama takıyorum neden böyle diye hergunde parka markete götürüyorum biraz alışsın diye ama yok ☺️
Ryhangkce __asyanil kıyamam 🙏 öyle bir durumda yok canım sürekli benim yanımda zaten hastalıktan dolayı misafir falanda kabul etmem kimseyi görmez belkide gelen giden olmadığı için bu kadar hırçın oluyor 😔
Aysnrblghn Ryhangkce benimki ağlamıyor ama böyle çok garipseyerek bakiyor belli korkuyor bana yaklaşıyor hemen.Ozellikle erkeklerden nedense kadınlara guluyor bazen😀
Ryhangkce Aysnrblghn seninki yine iyi o zaman kuzum benimde kaçacak yer arıyor ağlayarak eve gelene kadar kucagimdan inmiyor 🤗
Zeynebinannesiii Benim kizimda öyle sanırsam bu covid zamanı çocuklar çok eve tıkalı kaldı ondan kaynaklı olduğunu düşünüyorum covid korkusuna dışarı falan da çıkamıyoruz pek çok üzülüyorum 😔