3ay olana kadar hırıltılıydı bizim oğlanda,geçmiyor pek ara ara geçiyor yine oluyor,yapacak bişey yok her bebekte oluyor,petek üstlerine su koy,ıslak havlu koy nem yapsın.nem ölçer al bide yattığı odada kalsın ordan takip et.birde 2saatte bir evi havalandır muhakkak.soguk hava temiz havadır,dışarı çıkmayan bebeğin burnu hep tıkalı olur der doktorum:)