Ysf01 Kızlar ben 3 sene önce doğum yaptım kese rahmime yapışmış zor ameliyat geçmiş ama şuan hala arada içimde bir sizlama dikiş yerimde ve dokununca uyuduk değil ama hassas hemen aciyo normal.mi böyle olan varmi
AliMiranannesi Ysf01 benimde 10 ay oldu hala sızlama var dikişlerimde uyusuklukta var bende anlamıyorum neden oldugunu
Melek20211 Ysf01 3 yıl olmuş bi doktora danışın bence normal bişey değil ultrasonla bakılması gerekiyor