mutlucan 1 haftadir surekli parmak ucu basiyor onceden ara ara yapardi simdi surekli basiyor yapma diyince daha fazla yapiyor niye boyle oldu ya varmi basina gelen
Asyakus11 mutlucan benim kızımda öyle yürüyordu ortalama 1 ay içinde bıraktı. Siz dikkat çektikçe yapmaya devam ediyorlar. Yinede bi sorun var mı diye bi doktora götürebilirsiniz tabi tedbir amaçlı 🌸
Sumeyraas mutlucan bu sebepten ortopediye gittik. Ayak arkasında kaslarda sıkıntı yok ama alışkanlık haline getirirse kaslar kısaltabiliriz o zaman sorun olur dedi. Öneri olarak evde ayakkabı dedi unutana kadar. Şuan 16 aylık sürekli o şekilde yürümeye çalışıyor.
bayankitapkurdu mutlucan oğlum 22 aylık. Malesef evdeysen öyle parmak uçlarıyla yürüyor. Bu yüzden de sık sık düşüyor. Hiç doktora göstermek gelmedi aklıma. Çünkü biz de öyle yürümüşüz
ShineThunder Parmak ucu basmalari icin cocuk doktorunuzla gorusmelisiniz. Ortopedik bir sorun olabilir
mutlucan ShineThunder normalde gayet güzel yurur arada basardi su anda surekli yapiyor disarda yapmiyor bu arada sadece evde
Peekaboo mutlucan bence hiç oralı olmayın, uyardiginiz için oyun haline getirmiş, dikkat çekmek istiyor. Dikkatini farklı yöne çekin öyle yaptığında. Normale döner. Başlarda parmak ucuna illa basiyordu benim bebeğim de sonra düzeldi
ShineThunder mutlucan benim kizkardesim de o sekilde yuruyordu annemler doktora gosterdiler. Tetkikler sonucu herhangi bir problem olmadigi, kendisinin «zerafetinden» oturu oyle yurudugu ortaya cikti🥰 belki sizin kiziniz da kendisini prenses gibi gorup o sekilde yuruyodur😍
Aysnrblghn Kaç aylık 16 17 aylık civarı Bi yapıyormuş bebekler onu keşif amaçlı.Bir yere yükselirken filan keşfediyorlar. Normal yuruyebiliyorsa bu şekildedir bence. Tabi takip edin
mutlucan Aysnrblghn 20 aylik oldu bi ara gercekten keşfettiği icin arada yapardi bir kac gundur surekli yapiyor
mutlucan Peekaboo insallah ya gordukce sinir oluyorum surekli uyariyorum bu defa inadima yapiyo ilgilenmemeyi deniycem
mutlucan Asyakus11 16 aylikken kesfetmisti bi ara yapiyordu ama sık degil bir kac gundur surekli yapiyo 20 aylik bu arada yani normal yurumeyi unutucak o kadar sık yapiyor
Miray_Karden mutlucan sürekli yapıyor normal diyorlar rabbim can sağlığı versin bunlar düzelecek şeyler
mutlucan bayankitapkurdu kizimda oyle surekli dusuyor vallahi cok endiseleniyorum eşime gorede sıkıntı yok oyun yapiyor aliskanlik yapar diye tedirrginim
Sldmrt mutlucan öyle yürüdüğünde uyarmayınn hatta bakmayın bile. Bir sorun gbi düşünöek için yeni yürüdğünde yapıyır olması gerekirdi. Şu an sadecw oyun yapıyordur endişelenmeyin. Oğlum 19 aylık o da bi kaç gündür yapıyor gülüyor sonra normal yürümeye devam ediyor
mutlucan Sldmrt vallahi ne kadar gormemezlikten geliyim diyorsamda olmuyor yine uyariyorum inadına guluo devam ediyor
mutlucan Matildaa yok hic kullanmadim 16 aylikken keşfetti ara ara yapiyordu simdi 20 aylik evde surekli normal yurumeyi unutucak o denli