Beyzaelifsevde 2 saatte bir emziremiyorum uyanmiyor ki, iki emzirme arası 2 saati geçiyor hep zarari olur mu acaba sizler kaç saat arayla emziriyorsunuz ve uyandırma taktikleriniz neler kızlar 🧐
Seymaylmaz Beyzaelifsevde aynı problemi bende yasiyorum 5 günlük henüz naparsam yapiyim uyanmiyor hafif sarilik cikti bugun bu yuzden uyanmiyomus. Gerekirse yüzünü yika dedi doktor
Merdumgirize Beyzaelifsevde 1 aylıktan küçükse mutlaka 2 saatte bir emmesi gerekiyor kan şekeri düşüp sarılık olabilir. Ayak tabanına parmağımla vuruyordum hemşire göstermişti Çenesiyle oynayabilirsiniz. Altını açabilirsiniz. Islak bez ile koltuk altını silebilirsiniz.
Beyzaelifsevde BelaCivciv 20 günlük. 11 günlükken Dr. Götürmüştüm sarılık az demişti 2 saatte bir emzir dedi ama uyanmiyor hep
BelaCivciv Beyzaelifsevde Altını falan açın uyanır o şekilde diye düşünüyorum, değeri yükselmesin en azından 40 çıkana kadar bu şekilde devam edin
dilosunannesi34 Beyzaelifsevde çok pimpirikli bir kadının benim bebeğim 34. Haftada doğdu sarılık vardı doktor 2 saati geçirme dedi bebeğim hiç uyanmıyordu ağlıyordum başında binbirtülğ iş ettim kendime , topuğuna vururdum sonra onla da ayılamadı 4.5. Gün hep sarılık arttı mı diye doktora koştum , 19. Günlükken kovid olduk ama sabredin hepsi geçecek ısrarla uyandırın ❤️🧿 silin koklayın altını açın ıslatın
TugceRain Uykuda emzirebilirsin. Uyandırmadan kucağına al, memene götür emmeye başlar. Sarılıktan dolayı uyanmıyorsa da sırtını hızlı hızlı sıvazla, topuğuna fiske at, burnunu sık, hafif ağlamasıyla emzirebilirsin.
Umutegem Beyzaelifsevde bizde gaz olusmustu o gunden sonra doktor 2 saatte bir emzir gerekirse emzik ver saatinden once verme demisti. Ilk 6 ay ole yaptim sonrada istedikce vermistim.uyanmadigi zamanda uyku öğünü yapıyordum
Kubicim Ben 2 saatte 1 değil her emmek istediğinde verdim. Zaten emmek istediğinde ağız hareketleriyle belli ediyodu. İlk günlerde de sürekli veriyodum yarkm saatte bir. Çünkü çok küçük emmeye çalışırken 2 çekip uyuyodu 2 3 çekmeyle ne kadar doyacakki bide 2 saat bekleyecek. Bu şekilde hiç sarılık olmadı. Uyanmadığında üzrrini tamamen çıkarttım yine uyanmıyosa duşa soktum. Yine uyanmıyosa yattığı yerdennhafif kollarından tutup kaldrdım bi şeklde uyandı
Minisin_annesi Beyzaelifsevde benimki bazen 2 saatte bir bazende 3 saat olurdu hiç takmadım O Kadar dakik değildim ve oğlum gece uykusuna 4 aylıkken hemen alıştı 19 aylık oldu hasta olmazsa deliksiz uyuyor acaba ondan mi kaynaklanıyor diye düşünüyorum bazen 😂😂
Sedanindenizi Beyzaelifsevde Sarilik olmamasi icin maxmim 2,5 3 saatte bir emzirmeniz gerekiyor. Uyannasi icin yuzunu islak bezle silerdim ben
glsma06 Beyzaelifsevde kesinlikle uyandirin zorla zorla emzirin bizimiki de oyleydi uyandirirdim toougunu skın hafifce ve yuzunu ilik suyla yikayin y ada altini acin ama uyandirin sonra kilo almiyor diye uzulursunuz