Gesibaglari bonjour_maman yapılıyor. Her sene tatile gittiğimizde kusmasi olur, doktordan özellikle rica ederim. İğne ya da serum yapsanız da kusmasi kesilse diye. Cok cabuk etkisini gösteriyor hemde , iğne ya da serumdan sonra çocuk kendine geliyor