SweetPaw gamze1ovec hiç biri. En güzeli katı şampuan. Hem çevre dostu hemde içerikleri nedeniyle kullandıkça saç problemleriniz de ortadan kalkıyor.
Bugsbunny1 gamze1ovec Gliss sarı olanı kullanıyorum ben. ☺️ Üstte kalsın 🤷🏻♀️ Bu arada usttekilerden sadece duruyu ve elidoru denemedim saclarim dökülüyor , Gliss azda olsa onlardan daha az döküyor ☺️
AgentMom gamze1ovec gliss kullanıyorum koyu pembe olan. Dökülen saçlarımın dökülmesi durdu. Eşimde kepekten kurtuldu
defneninannesiii2 Ben boom butter kullanıyorum çok memnunum OGS niye bir şampuan almıştım keratinli o da harikaydı. Pantene saç kremi kullanıyorum saçlarımı yumuşacık yapıyor ve kolay taranıyor
Fatos_tekeeva gamze1ovec bunların hepsi saçlarımı duştan sonra hemen yaglandirma yapıyor hiç biri fayda etmiyor ne yaptıysam saçımı toparlayamadm hep yağlı hep yağlı 🥺