Kaderyerr Kızlar bebeğim 4 aylık. İlk aldığım bebek arabası pek iyi çıkmadı baston Almayı düşünüyorum. Kullanıp memnun kaldığınız baston kapanan bebeksin tabası markası varmı. 😊