iremertmurat ahh ahhhh benim bebeğimin günlerce 5er saat uykuyla durduğunu biliyorum şuan da farksız ama artık nenkadar uyuduğunu hesaplamıyorım bile. Uyanık olduğunda da sürekli ağlıyor 3aylık oldu geçecek düzelecek diyorlar artık inanmıyorum. Çünkü her geçen gün daha kötü oluyo gece 12-6 arası uyuyodu eskiden 2saatte bir kalkıyodu şimdi 4e kadar uyıyo yarım saatte bir nerdeyse kalkıyo. Eşim de horul horul uyuyo. Ben 9 işte çalışırım o çocuğa baksa keşke