Merhaba Hanımlar Kızım 3 Yasında nerdeyse 1 senedir yani 2yasindan beri geceleri Sürekli Ağlayarak Uyanıyor Her gün Hiç şaşmaz illa 1 Sefer Ağlaya Ağlaya Gözler Kapalı Şekilde Oturduğu Yerden Ağlıyor Ayağıma Alıp sallarsam Uyuyor Geri Çözüm Bulamıyorum Artık Götürdüm Okutturdum Hocaya Her gün Kendim Okuyorum Yok Bana mısın Demiyor Sebebini Bilemiyorum Bana bile Saldırıyor Dokaninca Çığlık Atıyor Konuşmak İstemiyor Başına Gelen Bir Benmiyim