Melekasel Bebeğim 14 günlük ve hiç kilo almadı doktor mamada verebilirsin dedi ama en iyi kilo aldıran mama hangisi bilgi sahibi olan var mı ?
Itsybitsyspider Melekasel Bismillah canım 14 günde kilo endişesi için biraz erken değilmi? Emziriyormusun??
Sebihani Melekasel iyi de bebek 14 günde kilo almaz ki. İlk hafta 200-300 gr verir. 14 gün sonunda da doğum kilosuna ulaşır. Yani bebeğiniz şuan doğum kilosundaysa herşey normal mama vermeyin
Melekasel Itsybitsyspider kilo endişesi yapma nedenim almaması degil vermesi hergün ve dogum kilosuna ulaşamadı doktor o yüzden 2 günde bir kilo ölçümü yapıyor
Sebihani Melekasel tabi o zaman bişey diyemem. ben hipp marka kullanmıştım kızım için. Memnundum açıkcası elimden geldiğince de hızlı sürede bıraktım mamayı sütüm azalmasın diye ama tavsiyem biberon yerine eds (emzirme destekleyici sistem) diye bişey var. Beslenme hortumu alıyorsunuz bebek hem memenizi emiyor hem mama içiyor. Medikallerde satılıyor 1-2 lira bişey. İnternetten bir araştırın isterseniz.
Janset2105 Melekasel emiyor ama çalıştığım için çok sık emziremiyorum bir de tek meme bizimkisi öğün atlamaktan ziyade biraz keyif için olmaya başladı 😔
Aylasrsn Evolviada guzel kilo aldiriyo. Ben tereddutte kalmistim en son o mamayi denedim ama keske bastan beri verseymisim
gzdsahin Melekasel genelde her bebek için farklı oluyo canım ama sma gerçekten cok iyi denemeni tavsiye ederim
Janset2105 gzdsahin ya bende bugün mama almaya gittim E bebeğe ben hipp 900 gr alıyorum hep 2 numarası kalmamıştı acaba dedim başka mamamı alsam sma aldım kasaya kadar gittim geri döndüm 350 de hipp aldım değiştirmeye cesaret edemedim. Hippin fiyatına göre baya uyguna geliyor çok kararsız kaldım
gzdsahin Janset2105 keşke alsaydın canım denerdin bi. 6 aya girince mi yoksa 6 Aydan sonra mı 2 numaraya başlanacak bende onu sorayım ☺️
Fgullneva Janset2105 mamayı sevdiyse değiştirme derim.. Biz de ilk zamanlar hipp kullanıyorduk. Severek içiyordu.. Mamayı değiştirdik sevmedi aldığımız mamayı.. Hipp içmeyi de bıraktı.. Uygun olsun diye değiştirme bence..
Janset2105 Asel_ikra 6. Aydan sonra 2 numaraya geçiliyor probiyotik katkılı oluyor 1 numaralarda probiyotik yok
Janset2105 gzdsahin şuan programda 5 ay 18 günlük doktor 6. Ayına girmiş olarak bakıyor bende daha yeni aldım bu ikinci kutu 5ay 10 günlükken 2 numaraya geçtim
Aysenurbs Doğduktan sonra kilo veriyorlar gayet normal, birde hava sıcak çok ememiyorlar, bence emiyorsa mamaya başlamayın, doktoru değiştirin