50 günlükken kasık fıtığı ameliyatı olmuştuk 1 yaşına girdik ateşlendi oğlum çok mız mız altını bağlatmıyor ayakta kucağımızda bağlayalım derken ağlıyorduda yine şişlik farkettim randevu aldık doktorumuzdan gidicez cuma günü ama yaşayan var mı ateşten olmuş olabilir mi fıtık tekrarladı mı yaşayan var mu