mrvelfada valla bosverin kim nederse desin. Sizin cocugunuz sonucta. Onlar buyuturken olmadi diye olmayacak demek degil. Benim gorumcemin kizinin sut alerjisi var. gorumcem bile emziriken sut peynir vs yemedi. Kayinvalidem bisey olmaz ne olacak diye bi gun peynir vermis bi parca ki o zaman bebek de 7 aylik fln. Hastanede aldar solugu. Cocuk kusmaya baslamis, ne oldugunu da anlamaislar once. Sonra peynirden oldugu cikmis ortaya. Bi bakimada iyi oldu o olaydan sonra birdaha ne benim kizima ne ona bisey olmaz diye bizim verme dedigimiz seyleri vermedi.