Kızlar bugün karantinamızın son günü. Test verdik negatife dönmüşüz şükür. Ama biz ailelerimizle görüşmek istemiyoruz ne olur ne olmaz diye. Eşim de 1 hafta daha rapor aldı. Evde de acayip bunaldım çok kötüyüm psikolojik olarak. Çıksak mı çıkmasak mı kararsız kaldık. Çocuğu da okula göndermiyoruz halen. Derslerinden de çok geri kaldı. Herşeyi düşünmekten kafam dopdolu😒😒