Hanimlar, 3 aylık bebeğim var ve emziriyorum, geçen subat ayin basinda ilk reglimi oldum, ve simdi hiç birsey yok fakat takip ettigim uygulamada çoktan olup bitmesi gerekirdi. Geçen hafta bir suphe yasayip ertesi gun hapi içtim, hamile kalmaktan çok korkuyorum. Aranizda bu durumu yasayan oldu mu ? Illa ki regl olucam diye birsey varmi emzirdigim için bazen regl olmamak normal oluyormus sanirim