Hanimlar benim oğlum 6 aya kadar zorla emzirilen ve silikon ucla emen bi bebekti … 6 aydan sonra silikon ucu bıraktık ama asla memeyi seven biri olmamisti..taaki 1 yaşından sonraya kadar. 1 yasindan sonra aklı başına geldi meme düşkünü oldu. Suan 22 aylık yakamdan düşmüyor meme meme diye
Kimisi emsin kimisi birak diyor . Bende beni emdiği için seviniyorum . 1 yasina kdar zorlandığım için suan emdiği için de mutluyum vicdanında ama doktorlar pek faydası da yok sütünün büyümüş diyor
Sizce napmaliyim?