Bebeğim 5 aylık oluyor bu zamana kadar hep zor bir emzirme süreci yaşadım bazen emmediği oluyor genelde gece ve sabah emiyor onun dışında hep sağmak zorunda oluyorum artık göğüslerim acımaya başladı zaten bir süredir azalmıştı mama takviyeli gidiyorum bu ara iyice bunaldım artık hem sadece mama ile devam etsem mi diyorum hem de kıyamıyorum ama bunu yaşamayan bilmez gerçekten o kadar zorlu bir süreçti ki hiç keyif alamadım siz ne önerirsiniz sevgili anneler benim gibi olanlar yaşayanlar var mıdır ?🙄