Mehmetanasi 13aylik oglum war ve bazen istemediği birsey yaptigimda yada kendine zarar verecek biseyi elinden aldigimda pat diye suratima vurma çıkardı bu aralar Bazende tirmalama🙄 anneye vurulmaz diye söylüyorum sürekli bazen sert baktigimda anliyo ama yine de sinirleniyo yani bu yaşta bu ne sinir oglum. Alışkanlık haline gelmesinden korkuyorm hayir anne baba olarak siddet gördüğü bi ortam da yok . 1 yas sendromu warda benim mi haberim yok diyorum nasıl unutturucam bu vurma huyunu😩
PrensinAnnesi2021 Mehmetanasi benim de oğlum 13 aylık ve ben de aynı şeyleri yaşıyorum. 1 yaş sendromu da var bence 🥺
Littlebird Mehmetanasi bir yerden mi görüyorlar bilmiyorum valla benim kızım da bir kaç defa vurdu hatta kendi eline vurdu paa paa diye cici kızımın elleri diye sevdim çok şükür umuttu
Ozdemm Mehmetanasi merhabalar üzerinde çok durmayın ne kadar konuyu takarsanız o kadar kalıcı bir hal alır bu dönemlerde oluyor genelde belli aylarda ısırma vurma saldırganlık durumu oluyor , siz olabildiğince temasta bulunun ellerini okşayın öpün konuyla ilgili birşey söylemeyin dikkatini başka yöne dağıtın bir kaç gün sonra unutur bol bol sarılın temasta bulunun kendilerini keşfediyorlar
Ozdemm Mehmetanasi ve ebeveynlerin kendilerine karşı ne kadar sınır sahibi ne kadar sabırlı olduğunu tanımaya ölçmeye çalışıyorlar . sakin olup durumu dağıtmaya çalışın dediğim gibi temas ta bulunup öpmeniz yeterli
nuryy Mehmetanasi oğlum 17 aylık oda aynı durup duruken tokat atıyor bide gülüyor eğlenceli bişey gibi teyzesine çok yapıyor bunu oda ona gülerek karşılık verdiği için oyun sanıyor aile fertlerinden tokatini yemeyen kalmadı çocuklara asla vurmaz zarar vermez çok uyarıyorum inşallah unutur
Hellolo Mehmetanasi 9 aylık kızım özellikle boynumu ellerinin arısına alıp çeviriyor çimdikliyor parçalıyor resmen morartıyor bezen yaptırmıyoruz birden kapıyor 🤷🏻♀️
irva Mehmetanasi 15 ay 21 günlük oğlum.Geçenlerde sabah okkalı bir tokatı ile uyandım.O da aynı elinden bir şey alınca sinirlenip bağırıyor gelip bana vuruyor yada elini ısırıyor.Bu aralar favorisi bu.
cottoncandy 19 aylık olmak üzere kızım, vuruyor. 😅 Acıdı falan diyorum, uff oldum diyorum. Ağlama numarası yapıyorum gelip sarılıyor, öpüyor, elime oyuncak verip al diyor. Kendince avutuyor vurduktan sonra da. 😂😂
-Ozge- Mehmetanasi Bu konuya bir çözüm bulabildinizmi? Duzeldimi? 13 aylık bir oğlum var ve özellikle sadece bana vuruyor elinden birşeyi aldığımda veya istediğini yapmadığımda resmen düşmanıymışım gibi davranıyor bana dayanamıyorum artık cok üzgünüm suan yazarken bile ağlama krizine giriyorum durduramıyorum kendimi. Mesela az önce ona yemek yapıyordum köfte yoğururken oturup yanında yoğurayım ki problem çıkarmasın dedim neyse kumandayı kabın içine sokmak istedi izin vermediğim için ellerimin üzerine defalarca kumanda ile vurdu kıpkırmızı oldu ellerim çok sinirlerim bozuk ne yapmam gerek nasıl davranmam gerek bilmiyorum çözüme ulaştıysanız beni bilgilendirin lütfen