10 gündür 2 defa falan öğle uykusu uyudu bebeğim. O günlerde de gece uykusu hep 1-1.30 u buldu. Ben de artık zorlamamaya karar verdim. Ve 2 gündür öğlen uyutmuyorum. Dün 9 da bugün 10 da uyudu hiç zorlamadan. Sabah da 10 gibi uyandı. Benim bebeğim uykuyu hiç bi zaman çok çok istemedi. Sabah uykusunu seviyor ama. Erkenci bi bebek de olmadı. Klasik düzene uydurmaya çalıştım hep erken kaldır erken uyusun falan ama yok yani istemiyor bebeğim. Böyle düzene girecek inşallah diye umuyorum. Paylaşmak istedim benzer anneler bebeler varsa diye. 🌺