Ben blw ile buyuttum oglumu, onune minik minik parcalayip koydum ilk zamanlar. Yutma yetisi
gelisince eline vermeye basladim. Sonra kasik catal girdi devreye 1,5 yasinda kendi yemegini yiyordu cok rahat bir sekilde. Bir de her zaman yemeklerimizi beraber yedik. Simdi 3 yasinda bensiz cok rahat yiyebilir her seyi catal kasik ile.