Dyy Arkadaşlar merhaba 5 aylık bebeğim var ve hamile olduğumu öğrendim çok kafam karışık biraz desteğe ihtiyacım var
Brcklc Dyy bence üzülme gelip geçer büyür birsekilde olan olmuş demekki hayırlısı buymuş deyip gecmelisin belki ailen felan destek olurlar bakmana
Eda2134 Dyy bnimde oğlum 1 yaşında bnde 2 Aylık gebeyim moralim herseyim cok kotu daha bi düzen olusmamisken bn nasil 2. Yi getrcem
bikerem Dyy o dogdugunda su an uzgunum dediginiz icin cok üzüleceksiniz,tecrube ile sabit. 10yasina da gelse hep bi vicdan azabi. Simdi mutlu olun Rabbim uygun gormus vermis. Iki kardes iki arkadas olacak. Hic yalniz kalmayacaklar,caari sikilmayacak
Mumoslu30 Eda2134 Canım üzülme lütfen sana bir emanet daha geliyor annesi kardeş kardes buyurler birlikte ilerde üzülürsün bak dedigin için o beraber oynayacaklarinhaerini hayal et😍😍😍❤️❤️❤️
[silindi] Dyy Allah verir sabrını üzülme geleceği varmış miniğin :) umarım hamileliğin kolay geçer doğana kadar zaten ilki büyümüş olur
Mumoslu30 Dyy Canım neden üzüldün kii kardes gibi buyuyup giderler insaAllahh Allahtan sürekli guc kuvvet iste kendin için sen tek degilsin sen gibi bir sürü anne vardır eminim ki Rabbim kolaylik gersin sana. Bak bir emanet daha geliyor annesi sana ne güzel olaylara olumsuz taraflarindan bakma canım insanlara aldirma lutfenycevrende zor olur diyen olursa hayırlısı buymuş Allahtan iyi bilemeyiz de geç insanlar konusur neticede ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
S-naz Dyy bence bu çok şanslısın ikiz gibi büyür gider canım vslla zaten bir çocuk da iki çocuk da aynı yani zor sen kisadan ikisinden birden kurtulucan beraber arkadaş gibi büyücekler bence hiç üzülme
Kbxxra Dyy selam benimde 8 aylik bi Oglum var ve tekrardan gebe oldugumu ögrendim.. bende ilk basda cok üzüldüm nasil yaparim nasil ederim diyordum ama ultrasonda hareketlerini görünce butün düsüncem degisti.. illaki zor olcak benim basimda bi anne veya destekcimde yok esimden haric ama iyi yanida su ki beraber büyüyecekler.. Rabbim bize yardim etsin Insallah 🙏🙏
Sewginaz Dyy Allah bağışlasın sağlıcakla kucağına alıp huzurla büyütürsun inşaallah hiç üzülme hayırlısı bu de sarıl evladına ne güzel hem kardeş hem arkadaş olurlar başta belki zor gelir ama Allah dağına göre kar verir
Deleltedmom_69 Dyy Hic uzulme canim Allah verdiyse bakmasıda kolay olur benim oglumda tam 2 yaşında bugun hamile oldugumu öğrendim
Tuba_2020 Hiç üzülmeyin inanın ki Allah sabrını veriyor.İllaki zorlanıyor insan ama emin olun biz anneler üstesinden geliyoruz.
Baharbalci Dyy olan olmuş üzülmek bişeyi değiştirmez sonuçta senden bir can beraber büyür giderler inşallah
Edamert Canım hayırlı olsun benimde 17 ay arayla iki bebeğim var ilk başlarda üzüldüm ağladım ah ne ahlar vahlar ettim zor hamilelik çok zor bo doğum nasıl olur nasıl biter derken küçük bebegim 4 aylık oldu bile zor çok zor bebek bakmak anne olmak çok zor zaten bide iki kucukle daha zor ama geciyor inan bana bı sure sonra öyle bir alisiyorsun ki ne kadar güçlü bı kadınım ya ben diyip hayret ediyorsun Allah’ın izniyle rabbim sana evlatlarina sağlık versin hepsini halledersin hiç dusunme 🥰🙏🏻