Sinemisssss Doğrudur diş dönemi bazen uzun red yapabiliyorlar.Oğlumun 1.5 ay yemediğini bilirim zorlamamda.1 ay önce başladım bende.Her gün vermiyorum ama ishal yapar üzüm malum.Haftada 3 gün veriyorum o yeterli oluyor.Bir çay kaşığı olarak veriyorum.Bizim doktorumuz önermişti hocam kış ayı meyveye gıcık oğlum yemez pek meyve bağışıklığı diri kalsın ne önerirsiniz dedim bunu verdi.