Merhaba bebeğim 2 ay 10 günlük ve neredeyse doğduğundan beri malesef burnu tıkalı her kışın doğan bebek gibi şimdide 2 gündür öksürük var ara ara acaba tükürük mü yutuyor geniz akıntısı mı öksürük yapıyor anlamadım umarım soğuk algınlığı veya bronşit değildir devam ederse doktora götüreceğim sizde de var mı öksürük ?