Kereeeeemm0101 sanırım ilk mamaya aptamille başlandığında çok sıkıntı olmuyor ama değiştirince gaz kabız ihtimalleri artıyor burda gözlemlediğim kadarıyla ben bi çok mama denedim ilk sma comfort kullandım bebeğime hiç kilo aldırmadı doktor evolvia dedi o da hep kusma yaptı ağız dolusu kusuyordu her beslenmede sonra bebelac o da gaz yaptı ne vereceğimi şaşırdım bağırsak düzeni bozuldu mu bilmiyorum kabızlık yaşamadık hiç sadece sma comfortta günde 6 7 kez kaka yapıyordu diğer mamalarda günde bir kere aynı saatlerde yapmaya başladıyaparken zorlanmıyor katı değil baya dolu dolu yapıyor bizim tek sıkıntımız kusması 😔