kerimannesi İyi akşamlar kızlar 13 aylık oglum var yürümüyor daha dogrusu 1 ayagına basıp digerine tam basmıyor 8 aylıktan beridir var bu herkes korkuyor dedi sonrasında Bn oglumdan 3 ay küçük kız çocugunu görene dek dayanamadım ve hastaneye götürdüm ayak bileginde sıkıntı varmış ve çocuk ondan yürümüyor muş egzersiz verdi Dr geçmezse ameliyat burda paylaşmak istedim böyle olan varsa götürsün erken teşhis hayat kurtarır inşallah bizede şifa olur ☺️
Tekin kerimannesi iyi akşamlar oğlum 12.ay 19 günlük emeklemiyor, yürümüyor,destekli ayağa da kalkmıyor..Doktorumuz muayene etti bir sorun yok dedi…Ben eegzersiz yaptırsam diye sordum ,hayır kendisi ayağa kalkacak dedi
BurcuBrc Yaşına giriyor kızım yürümüyor emeklemiyor ama bir eli yanda destek alarak popo üstünde zıplayarak gidiyor 😬 bı kaç gündür bana tutunup kalkmaya çalışıyor şuan basaramiyor ama bilemedim. Odasına gitmek için elini uzatıp bizden destek alarak atağa kalkıyor koltuk altından tutup destekle adım atıyor . Henüz sıralama falan da yok beklemedeyiz 😬 doktor seninki işini halletme yolunu bulmuş dedi popo üstü gidiyor dediğimde.Bilemedim çoğu arkadaşımın bebeği yaşından sonra 13-14 aylık yürümüş.