Benim bebeğimde 5 aylıkken covid geçirdi öksürük gittikçe arttı 3 gün ateşi çok yükseldi tekrar doktora götürdük ciğerine inmiş doktor hava ve antibiyotık verdi onları kullandıktan 1 hafta sonra iyileşti naçizane tavsiyem beklemeyin şikayetler artınca hastaneye gidin bence bana bir gün daha gelmesen hastaneye yatırmak zorunda kalabilirdik dediler