Tansukls Ben şahsen bebeğim kg alsın toparlansın diye uğrasıyorum siz obezlikten cok almasından bahsediyosunuz. keske tam tersi olsaymışız 😄
Bursa97 Zhlllll su durumda boyuda çok önemli benim oumda 3 aylıkken 7 buçuk kiloydu a.boyuda uzun bir bebek o yuzden asla öyle şişko durmuyordu a iri bir bebekti şuanda 1 yaşında 14 kilo ama boyu 89 cm 2 yaş standartinin üstünde o yüzden doktorumuz skinti yok diyorr
Yildiz_07 3mutluluk 3.ayda küçük bir atak gibi birşey oluyor bir iki gün sürüyor bizde de oldu sonra geçti tam rahatladık dedim hoop en tehlikeli 4. Ay atağımız başladı 😩😂1 hafta hiç durmadı ama hiiic durmadı sonra biraz hafifledi ya da ben alıştım şuan geceleri uykuya geçemiyoruz emmek istemiyoruz kucakta durmak oyun oynamak istiyor inşallah atak bitince geçer 😂
Mariposa Zhlllll hey MasaAllah 3 aylık kilosu biraz fazla gibi sanki, doktorunuz zaten mamayı azalt veya kes diye söyler size
Badeninannesi1 Zhlllll bebeğinizin doğum kilosu ,genetik faktörler vs hep bir etken.Doktorunuz takibini daha iyi yapacaktır.Bizim de tam tersi 3 aylıkken büyümüyor dediler ama doğum kilosu 2 ,600 olan bi bebek tabi ki belirli oranda büyüyecekti:)