Ya çok kafaya takıyorum neden böyle diye herşey var yürüyor alkış yapıyor bb yapıyor ne isterse işaret ediyor getir diyorsun getiriyor at diyorsun yapıyor şarj aletini bile prize sokmaya çalışıyor maşallah diyeyim ama gel gelelim konuşamıyor hala çığlık atıyor dudakları kullanamıyor badılama nasıl oluyor yani kendi kendine birşeyler demeye çalışıyor ama o bile çığlık çıkıyor ses yok yani bizle aynı anda olup böyle olan var mı premüte aslında 10 aylık