Merhaba kızlar..bebeğim 1.5 aylık..her gece 8 den 11 e kadar uyumuyor ağlıyor sonra da memeyi itiyor..biberonu da itiyor çoğunlukla..ağlamaya devam ediyor..günün diğer saatlerinde hiç böyle birşey yaşamıyoruz..burnu tıkalı değil çok gazı da yok..nedendir ne yapmalıyım?