Esselim Bebişin burnu hep tıkalı serum fizyolojik ile yıkıyorum ama çoğunu yutuyor böbreklerine sıkıntınyapar mı? bir hafta önceye kadar aspiratör ile çekiyordum tıkanıklık artınca ödem yaptı galiba dedim bıraktım. Siz nasıl açıyorsunuz burnu .
shawty Esselim Yan yatırıp serum fizyolojik kullanıyorum sonra aspiratör ile çekiyorum ama az az sıkıyorum burnuna öyle bocalama yapmıyorum sorun olmuyor.
Glsn7581 Esselim aspiratör ile sadece çok tıkalı olduğu zamanlar çekilmiş sürekli yaparsan burunda ödem oluşturur eğer varsa evinde soğuk buhar makinesi onu kullan
Sebusebu Esselim böbreklere sıkıntı mı yapıyormuş? Ben yan cevirip üstte kalan tarafa bolca sıkıyorum sonra bebişi çevirip hafif sırtına vuruyorum. Bizimki çıldırıyo ama cıkıyo su dışarı. Sonra aspiratör ile cekiyorm yanlıs mı?
Birmervedir Esselim benim doğduğundan beti öyle parayı seruma ve otribebe uçlarına gömdğm doktorum sürekli aç dedi
Glsn7581 shawty aspiratör sürekli kullanırsan bebeğin burnunda ödeme oluşturursun çok tıkalı olduğu zamanlar aspiratörle çek
shawty Glsn7581 Sürekli yapmıyorum ki zaten sadece tıkalı olduğu zamanlarda haftada 1 yada 10 günde 1 falan ihtiyaç oluyor merak etmeyin ben biliyorum zararlarını yararlarını.
Feyzanne Bizde de sürekli hırıltı var burundan geliyo yatma pozisyonuna göre midir bazen çok rahat nefes alıyor bazen hırıltılı. Serum fizyolojiği sıkıyorum burnuna ama çoğu zaman yutuyo geri çıkmıyo bile su. Neyi yanlış yapıyorum? Bi de hırıltı nasıl geçer? shawty Glsn7581
Glsn7581 Feyzanne benimki de kafayı geri doğru attığı zaman yutmuş oluyor ama arkasını yastıkla destekleyip kafayı sabit tutmaya çalışıyorum o zaman hemen atiyo
zeynpela13 Feyzanne Hırıltının sebebi bebeklerin akciğerleri, bronşları çok küçük olduğu için salya, tükürük birikiyor ondan oluyor.. 2.5 aylığız arada bizde de oluyor, çok rahatsız ederse sterimar okyanus spreyi kullanıyorum, bi bakın isterseniz
Uykusuzhergeceeee Feyzanne bizim de öyle ya hırıltı geçmiyor balgam var sanki bazen düzeliyor bazen hırıltılı oluyor 😔
Esselim Sebusebu bilmiyorum zararı olur mu ki ama tuz bir yaşından önce ysak ya belki serum suyuda zararlı olur benmde yan yatırıp yaptığım oldu bazen kafa öne eğik yapıyorum yinede suyun çoğunu yutuyor
Feyzanne Uykusuzhergeceeee demi bana da balgam gibi geldi sanki ağız ve burnun içerde birleştiği yerden gelitor ama anlayamıyorum iştr bazen de olmuyo saniyelik değişiyo neye göre hırlıyor anlamadım
Uykusuzhergeceeee Feyzanne aynı dediğinizi yaşıyoruz inşallah hemen geçer tıkanıyor bazen korkuyorum 😞
Miracosmanmim Esselim ben de oğluma hep serum kullandim hâlâ da devam ediyorum pediatrist serumun burun spreylerinden daha iyi olduğunu söyledi burnun arkasinida açıp balgam olmasını engelliyor yan yatır basınçlı bir şekilde sık temizlesin
Meyvebicagi Esselim bizimki de 3. Ayından beri tıkanık ne serumlar ne çekmeler hiç birşey geçirmiyor. Doktora gittik defalarca, kamera bile sokturduk birşey çıkmadı. Ama gene de tıkanıklığı geçmedi.