30 aylık oğlum var bundan 3 ay öncesine kadar çok güzel akıcı konusuyordu birgün kaşını yardı ve doktor lokal anesteziyle dikmiş ben yanında yoktum dikerkende kollarını ve bacaklarını tutmuşlar oğlum o zamandan beri konuşmada takılmaya basladi şuan kekeliyo bazen 2 geceyi birlestiremiyor bı ara düzelir gibi oldu ama hastaneye gitmek durumunda kaldık kan verdi ve tekrar başladı kime sorsam geçici diyor ama artık kendi yaş grubundakiler bile farkediyo ve bu durum sanki oglumuda etkiliyo nasıl bir yol izlemem gerekiyo yardimci olurmusunuz