Asafm1- 2,5 yaşını geçkin kızıma hala pamuk kullanıyorum ve tuvalet eğitimine kadar da kullanmaya devam edicem. Islak mendil de denedim ama pamuk gibisi yok. Böyle bi rahatlık görmedim. Islak mendil sünüyor, rahat temizlik yapamıyorum. Baby me kullanıyordum fakat fiyatlarının maşallahı var. Çıktıkça arşa çıkıyor mübarek. Bende tesadüfen BİM’de jenny willy i gördüm. Onu aldım. Baby me den bi farkı yok, aşırı konforlu.