Seymaemre-asya34 Bebeğim uykudan uyandı emzrdim snra memede uyudu tekrar gazını cikarmalimyim yoksa uyudu diye direk yatirmalimiyim
Glsn7581 Seymaemre-asya34 bebeğiniz 3 ay dan küçükse gazını çıkarmanıza tavsiye ederim eğer uyanır diyorsaniz hiç değilse emzirme arasında gazını çıkarin
Seymaemre-asya34 Glsn7581 4 ay 27 günlük gazını çıkarırken uyaniyor uyursa bu sefer içim rahat etmyr gazlı gazlı yattı dye
Ekimbebesi Seymaemre-asya34 4 aydan sonra kendileri daha rahat çıkartıyor gazlarını benimde 4 aylık bebeğim ben gece emzirmelerinde çıkartıyorum zsten eskiye nazaran çok kolay çıkartıyolar
gmzlgzl Seymaemre-asya34 bna doktorm 4 ay gibi artk çıkartmana gerek yok dedi yinede gaz sancısı çekiyor bebegm çıkıyorsa uykusuda bozlmuyırsa bnce çıkar cnm
Glsn7581 Seymaemre-asya34 aslında 4 aylıkken kendisi rahat çıkarabilmeli diye biliyorum hareketli oluyolar çünkü ama uyandığında çok zor uykuya dalıyor sa gün içinde oyun şeklinde yapıp çıkarabilirsiniz bacakları karna doğru itmeli bisiklet hareketi gibi
gmzlgzl Seymaemre-asya34 o zmn çıkartma sancılanırsa eger mırra denen bir şey var aktarlarda ondan sulandır ver hemen gazını çıkarıyor cnm yada muskat rendele sütüne veya suya katarak içir oda gaza iyi
dandiniko Seymaemre-asya34 gece rahatsız olmuyorsa eğer sancı çektiğini filan görmüyorsan çıkartmana gerek yok diye düşünüyorum