Beyoglufeyza benimde kizim 3 ay 10 gunluk. Kucakta bir tek duruyor. Kucaga almadigim zaman kiyamet kopuyor. Cok zorlaniyorum bende. Ben uyku duzeni icin, gece besigine aliyorum, sabah uyanir uyanmaz hemen salona gecip orada vakit harciyoruz. Bu sekilde gece uykuya dalmasi daha kolaylasti. Aynen asiri salyasi akiyor. Sanirim yutkunmayi tam bilmediklerinden oturu. Yoksa dis cikarmak icin cok erken diye dusunuyorum. Kaka problemi bizde de var. 1 haftayi geciyor bazen kaka yapmiyor. Doktor sert kivamda, sancili olmadigi surece korkmayin dedi. Size de, bana da sabir diliyorum. Evlatlarimiz saglicakla biran once buyurler insaAllah