Metehann12 kizlar bı kere netten baktım tarif ama tadı hoşuma gitmedi sanki kek yermiş gibiydi yengemde yedim bı kere pufidik gibiydi var mı güzel tarif verecek olan yarın komşuma kahvaltıya giderken yapım goturim istiyorum
birprensesannesi_5050 Metehann12 2 tane yumurta 1 çay bardağı şeker yarım çay bardağı yağ 2 su bardağı süt vanilya ve kabartma tozu 2 buçuk su bardağı un